Informasikan kabar baik ini kepada mereka yang lebih membutuhkan, klik dibawah ini

√ Cara Memuaskan Suami di Tempat Tidur Sehingga Mengerang

Bagaimana Memuaskan Suami di Tempat Tidur Sehingga Tertarik – Setiap wanita atau isteri ingin memberikan yang terbaik kepada suami atau isteri, tidak sekurang-kurangnya dalam urusan tidur. Seperti yang kita semua tahu bahawa kebahagiaan batin seseorang akan sangat berpengaruh dan memberi kesan kepada kehidupan keluarganya. Suami akan memberi lebih perhatian jika anda dapat merasakan kebahagiaan ketika bercinta. Kemudian bagaimana untuk memuaskan suami di tempat tidur jadi ketagih? Sila rujuk artikel ini kerana cara kami akan berkongsi untuk anda semua.
Cara aneh memuaskan suami di ranjang yang bikin ketagihan

Hubungan intim adalah faktor penting untuk pasangan suami isteri. Oleh itu, pasangan dinasihatkan untuk melakukan perkara-perkara yang tidak membosankan dan variasi gaya untuk kehidupan persetubuhan akan sentiasa hangat. baca juga: bagaimana untuk menutup vagina

Cara Memuaskan Suami di Tempat Tidur Sehingga Mengerang


Cara Memuaskan Suami di Tempat Tidur Sehingga Mengerang

Berkhidmat sepenuh hati

Salah satu sebab yang paling kerap untuk ketidakpuasan seorang suami di tempat tidur ialah dengan tidak sengaja. Ini adalah sumber bencana untuk keluarga. Semua lelaki di dunia ini sangat mudah terangsang oleh rangsangan visual, dan akan menikmati permainan apabila terdapat tindak balas atau tindak balas timbal balik dari isteri.

Berterus cerah dan mula terlebih dahulu

Cara Memuaskan Suami di Tempat Tidur sambil bercinta dengan kedua-duanya adalah untuk memulakan memancing dengan suami suami yang rosak, melakukan gerakan tubuh yang sensual dan yang lain. Tetapi perkara yang perlu diingati ialah pergerakan mesti semula jadi dan bukan tiruan.

Sikap Lebih Agresif

Semua lelaki di dunia ini lebih gembira dengan wanita yang lebih agresif apabila berhubung. Dan apa yang salah adalah kebanyakan wanita pasif dalam hubungan mereka dengan suami mereka. Sila tunjukkan suami anda bahawa anda juga boleh menjadi hebat di atas katil. Oleh itu, tidak ada mudarat dalam mencuba perkara-perkara baru dan belajar bagaimana dan apa yang suami inginkan. Tidak mustahil jika suami anda juga mengetahui cara memuaskan anda apabila disambungkan

Komunikasi

Membina komunikasi yang baik antara suami dan isteri tentang permainan seks rutin dalam jangka masa panjang adalah perkara yang harus dilakukan. Dalam aktiviti seksual, isteri juga menimbangkan kewujudan komunikasi yang memadai sebagai cara untuk memenuhi suami. Sebagai contoh, isteri bertanya kepada suami tentang permainan dan bagaimana yang paling disukainya oleh suami.

Cara cara di atas anda boleh berlatih untuk memberi kebahagiaan kepada pasangan mereka. Berikut adalah beberapa aduan biasa suami dan isteri.

Aduan suami dan isteri:
-Isteri kurang daripada maksimum dalam berkhidmat (enggan)
-Mengurangkan perasaan keseronokan semasa penembusan kerana vagina semakin longgar
-Tiada sensasi nyedot ngedot semasa penembusan seawal perkahwinan
-Selalunya keluarkan lendir berbau dan buat lumpur vagina
-Dan satu lagi kekecewaan lain yang dia rasa dan dipegang bersendirian tanpa mampu berbuat apa-apa
-Libido atau keinginan seks berkurangan
-Mengurangkan perasaan keseronokan semasa penembusan (kemasukan Mr.P suami ke dalam faraj)
-Encik P suami merasakan mengecut (keadaan sebenar adalah saiz biasa sahaja)
-Jarang mencapai orgasme semasa persetubuhan (tidak pernah pun)
-Seksual tidak berpuas hati
-Selalunya mengalami keputihan yang gatal, dan bau ikan busuk.

Informasikan kabar baik ini kepada mereka yang lebih membutuhkan, klik dibawah ini